ביבי החלטי: "לא נחזור לכלכלת מפא"י"

    דוד פיינגולד No Comments on ביבי החלטי: "לא נחזור לכלכלת מפא"י"

    ראש הממשלה טוען כי "היהודים אף פעם לא מרוצים" ומבטיח "אנחנו לא נחזור לכלכלת מפא"י" • וגם, למה כשהוא פותח את כלי התקשורת בבוקר כמעט הכל בצבע שחור?

    נתניהו צילום: אבישג שאר יישוב
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בוועידת 'מקור ראשון' לכלכלה: "הייתה מעצמה שהיו לה פיזיקאים מזהירים, אנשי אקדמיה פורצי דרך. וכשהיית לוקח מהנדס סובייטי לפלאו אלטו הוא היה מייצר ערך מוסף עצום. אנו צריכים להבטיח שהכלכלה שלנו פתוחה ודינמית ומתגמלת יזמות, בלי זה לא תוכל להיות יוזמה כלכלית .אנחנו פתחנו את הכלכלה, הורדנו את האבטלה לשפל היסטורי, אנו יוצרים ערוץ דו סטרי בין שווקי העולם. בד בבד אנו לוקחים את הכסף מאותה צמיחה ומשקיעים בתשתיות בארץ לתשתיות שלא רואים באירופה".

    "יש לנו עוד אתגרים כלכליים. אנו נמשיך בהגברת התחרות במשק, בהגברת היצע הדיור, אני מבין שאנחנו מדינה הולכת וגודלת וזה מה שיוצר את האתגר אבל אני מאמין שהגדלת ההיצע יוריד את מחירי הדיור. כלכלה עם עודף רגולרי. צריך להוריד את הרגולציה. היהודים אף פעם לא מרוצים. אנחנו לא נחזור לכלכלת מפא"י"

    "יש לנו קשרים טובים עם רוסיה, סין, יפן והודו. הערב יגיע אלינו ראש ממשלת הודו לביקור היסטורי, זהו הביקור הראשון של מעצמה. מאז קום המדינה לא ביקר כאן אף פעם ראש ממשלת הודו ויחד נצעיד את שיתוף הפעולה ישראל-הודו לשיאים חדשים".

    על הדיווחים התקשורתיים בנוגע לפעילות הממשלה, אומר נתניהו: "הייתי רוצה לראות בתקשורת משהו מהמסרים. זה נכון שבדמוקרטיה מקובל לבקר את השלטון, אין שום בעיה. אבל כשאני פותח כלי תקשורת בבוקר הכל כמעט שחור, תעשיית הדכדוך פועלת בלי הפסקה".



    0 תגובות